
KLANTTEVREDENHEID

Strikwerda & Smit helpt u bij het verhogen van uw Klanttevredenheid

Klanttevredenheid
Door uw klanten te belonen met een premium, een relatiegeschenk, een promotioneel artikel of een custom made premium laat u merken dat u uw klant waardeert en met de juiste middelen zal dit leiden tot optimale klanttevredenheid.
Werken aan klanttevredenheid is de basis van elk bedrijf en organisatie. Uit onderzoek blijkt dat bij de meeste organisaties 20% van de klanten voor 80% van de omzet zorgt en 90% van de omzet is afkomstig van bestaande klanten.
Door continu te werken aan de klanttevredenheid krijgt u niet alleen een klantgerichte organisatie, maar werkt u ook aan klantbehoud.
Weet wat er speelt
Strikwerda & Smit helpt u graag bij de keuze van de juiste producten om uw relaties te versterken zodat de klanttevredenheid blijvend is.
Laat u door ons inspireren aan de hand van onze unieke werkwijze en ervaar onze sterke punten. Neem vrijblijvend contact met ons op via 0515 520770 of stel uw vraag via het contactformulier.
